Hulp nodig bij het bestellen? Of heeft u andere vragen? We helpen u graag! De meest gestelde vragen hebben we al voor u beantwoord. Kunt u het antwoord niet vinden? Neem dan contact met ons op.

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Dat kan eenvoudig via het bestelformulier. Hier kunt u het aantal en soort nijntje kiezen welke u graag wilt ontvangen. Betalen gaat direct via iDeal, een machtiging, Credit Card of via PayPal.

  • Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

    Ja, u ontvangt altijd een bevestiging van uw bestelling per mail. Mocht u geen mail hebben ontvangen, dan zou het kunnen dat deze terecht is gekomen in de map ‘Ongewenste e-mail’.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    U kunt per mail contact opnemen en dan bekijken wij de bestelling. Als deze nog niet is verzonden, kunnen we de bestelling voor u aanpassen. Wanneer de bestelling al wel is verzonden en u het pakket hebt ontvangen, kunt u uw bestelling terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen.

  • Grote bestelling?

    Wilt u een grote bestelling plaatsen? Neem dan contact op. Dan kunnen we bekijken wat voorradig is. De factuur kan naar uw wensen worden opgemaakt en de nijntjes zullen worden verzonden nadat de betaling is voldaan.

Betalen

Verzending & levertijd

  • Wat is de levertijd?

    Wij streven er naar om uw bestelling binnen 5 werkdagen te versturen als pakketpost.

  • Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?

    Wij vragen € 4,95 als bijdrage in de verzend- en verpakkingskosten binnen Nederland. Als je een bestelling plaatst dan betaal je €4,95 verzendkosten. Wij stellen deze verzendkosten voor rekening van de koper om zoveel mogelijk geld te kunnen gebruiken voor de kinderen in het WKZ.

  • Wat is de huidige status van mijn bestelling?

    Wij streven er naar om uw bestelling binnen 5 werkdagen te versturen. Omdat wij in bulk versturen kunnen wij helaas geen actuele status van uw bestelling delen. Om deze reden kunnen wij de bestelling wel zo voordelig mogelijk bij u laten bezorgen. Mocht uw bestelling niet zijn aangekomen, dan kunnen wij een onderzoek laten starten bij de post. Neem in dat geval contact op via vrienden@umcutrecht.nl of 088-7561010.

  • Kan in mijn bestelling ook ophalen?

    Online bestellingen worden altijd thuis bezorgd. De nijntjes zijn ook te koop in de winkels in het ziekenhuis. Indien u de nijntjes zelf wilt afhalen, kunt u ze direct in de winkel kopen.

  • Kunnen jullie mijn bestelling ook in het buitenland leveren?

    Ja, wij leveren ook in het buitenland! Via onze webshop verzenden wij alleen bestellingen binnen Nederland. Wilt u uw bestelling laten versturen naar het buitenland neem dan contact met ons op: vrienden@umcutrecht.nl. Vermeld hierbij uw gewenste bestelling en adresgegevens. U ontvangt dan van ons een betaalverzoek. Zodra deze is voldaan versturen wij uw bestelling. De kosten voor pakketzendingen naar landen binnen Europa bedragen € 12,25. Buiten Europa hanteren wij het tarief voor wereldzendingen, dit is € 22,50.

Ruilen & retourneren

  • Ik heb een beschadigd nijntje ontvangen. Hoe lossen wij dit op?

    Om dit zoveel mogelijk te voorkomen, wordt elk artikel voor het inpakken door ons gecontroleerd. Mocht het toch gebeuren dat u een beschadigd artikel hebt ontvangen, stuur ons dan zo spoedig mogelijk een e-mail (met foto). Wij zullen ons uiterste best doen om u zo snel mogelijk een passende oplossing te bieden.

  • Ik heb de verkeerde kleur ontvangen. Hoe kom ik aan het juiste artikel?

    Dat is vervelend, maar geen probleem. Wij ruilen het nijntje graag om. Neem hiervoor contact op via vrienden@umcutrecht.nl of 088-7561010.

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Met de aankoop van een nijntje steunt u de kinderen in het Wilhelmina Kinderziekenhuis en helpt u kansarme vrouwen in Vietnam aan een stabiel inkomen. U helpt ons als u iets kritischer kijkt dan anders voordat u iets terugstuurt.

    Als u een artikel wilt retourneren neem dan contact op via vrienden@umcutrecht.nl, onder vermelding van uw bestelgegevens (naam, adres, besteldatum, besteld product). Vervolgens ontvangt u een bericht of het artikel teruggestuurd kan worden, en naar welk adres.

    De regels bij retourneren:

    – Producten kunnen alleen geretourneerd worden binnen 14 dagen na je aankoop.

    – Wanneer u een product wilt ruilen voor een andere kleur dan vragen we u het onjuiste product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het product in de andere kleur.

    – Als u het product binnen 14 dagen terugstuurt en geen nieuw exemplaar wilt hebben, kunt u ervoor kiezen het aankoopbedrag terug te vragen. Het bedrag wordt dan na ontvangst van uw bestelling teruggestort op uw rekening.

    – Is uw bestelling beschadigd of niet compleet, neem dan zo spoedig mogelijk contact op via vrienden@umcutrecht.nl of 088-7561010. In overleg met u regelen we dat u gratis een nieuwe, onbeschadigde en complete bestelling thuisgestuurd krijgt. Wilt u uw geld terug, dan kan dat ook. Wij nemen de kosten voor het retourneren van het (beschadigde) product voor onze rekening. Hierbij wordt dezelfde betaalmethode gebruikt als u bij uw aankoop hebt gebruikt.

    Let wel: indien een product door eigen toedoen is beschadigd en toch geretourneerd wordt, zullen we de kosten daarvoor in rekening brengen.

Opbrengst

  • Waar gaat de opbrengst van mijn gekochte nijntje naar toe?

    Met de aankoop van een nijntje steunt u de activiteiten die worden georganiseerd voor de kinderen in het Wilhelmina Kinderziekenhuis, zoals het kindertheater, vermaak aan bed, spelletjes en de Sint-en kerstviering.

  • Gaat de hele opbrengst naar het goede doel?

    De gehele winst die gemaakt wordt, komt ten goede aan het verblijf & activiteiten van de kinderen in het WKZ. Dit is exclusief de kosten die gemaakt moeten worden voor de productie. Hiermee steunen wij, en daarmee u, gezinnen in Vietnam door kansarme vrouwen een eerlijk inkomen te bieden.

Laat kinderen even vergeten dat ze ziek zijn!